När man saknar

Vet ni?
Jag skulle göra vad som helst för att få vara med min gamla underbara estetklass just nu.
Göra vad som helt för att få dela deras skratt och dåliga humor.

Göra precis allt jag kunde för att få gå i gymnasiet igen!
Det var de bästa dagarna i hela mitt liv och man slarvar bort dem för att man går och längtar efter studenten, något som inte gör en gladare eller klokare.

Jag älskar mina estetare och vi ses ju om 24 år på våran återträff! ^^ (då är förhoppningsvis de flesta av oss samlade igen) tillsvidare nöjer jag mig med de underbara som man fortfarande håller kontakten med :)




Kommentarer
Postat av: Sofie

Åhhh tusen tack för din kommentar Emelie :D ja visst är Frida Gustavsson snygg ^-^ går dock inte efter att få mina modeller att verkligen se ut som dom gör på bilderna till 100%, men några ansiktsdrag får jag nog med ändå :)

2010-02-19 @ 20:16:06
URL: http://komigensofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0