Let's dance - musikal

Åh, jag längtar så till 20:00 ikväll för då är det Let's dance och ikväll kommer det vara underbart för det är musikaltema! :D JA! Paso doble OCH musikal, kan det bli bättre?!

Det skulle vara riktigt bra låtar på deltagarna också, så som What a feeling från Flashdance, Don't cry for me Argentina från Evita, Voulez vous från Mamma mia, Operafantomen från Fantomen på operan, I got life från Hair och (I've had) the time of my life från min älskade älsklingsfilm Dirty Dancing.

Det enda med det här som jag absolut inte tycker om är att Stefan och Malin ska dansa till min låt, min Dirty Dancing-låt! Nej, det gillas inte, för jag tycker inte om honom. Visst, han kan dansa sina danssteg, han kan le lite också, showa lite, liiiiite. That's it. Jag tycker att Claudia och Tobias skulle ha haft den, för 1. Hon är en mycket bättre dansare, 2. Hon är en mycket bättre skådespelare och 3. Hon och Tobias är fan så mycket roligare att titta på. De hade gjort det så himla himla bra!

Men nu är det Stefan som har fått den och då hoppas jag vid min gud att de kör det underbara, fenomenala, förbaskade, skitsnygga, otroliga, häftiga, rysande, gåshudframkallade lyftet. För om de inte gör det, det enda som verkligen symboliserar den låten, det som gjorde filmen sååå mäktig, då hoppas jag de åker ut mer än Willy och Charlotte och om de inte gör lyftet, då kastar jag ut tv:n, utför balkongen, det svär jag på!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0