Baka baka kaka

Mmm... Jag håller på att baka något alldeles nytt och det luktar så jävla gott från köket!
Jag blev så chokladsugen och det första som dök upp i mitt huvud var kladdkaka, mest för att det går så fort, är enkelt, jag kan receptet i huvudet och behöver inte leta upp något, men sen tänkte jag, nej gud så tråkigt. Det nästa som dök upp i mitt huvud var brownies, men jag har inga nötter hemma och jag vill gärna ha det i mina. Men då hittade jag ett recept i min chokladbok! Sandwich med glass emellan.

Så nu håller jag på och gör små söta, runda sandwichlock och sen när jag gräddat färdigt dem och de har svalnat så ska jag lägga glass emellan och njuta, mmm! Egentligen så skulle man göra egen glass, men den här glassen krävde glassmaskin, dåligt. Tänk på de som inte har någon!

Återkommer med bilder på mina godingar! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0