9/2 2010

Nu ska jag snart ner på sats och dansa :)
Ska bli riktigt skönt faktiskt, fast jag har förbannat ont i ryggen, får hoppas att det går bra i alla fall.

Mmm... Jag åt godmat nyss. Hemmagjord potatissallad med fetaost och kött och hemmagjorda baguetter, mm!
Så nu är jag mätt och jag riktigt känner det och det är en underbar känsla för jag har känt mig så tom i magen de senaste dagarna, som om det bara har funnits luft och vatten där fast jag har ätit som en häst hela tiden. Men nu känner jag mättnad och det är en lättnad! HA!

Nä, på med träningskläderna och dansa asset av mig.
Köpte ett par nya träningsleggings förra veckan och de ska invigas nu :)
Och de är så jävla snygga! :D Hihi!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0