It's coming back to me

Jag hatar när hösten kommer. Det är alltid, ALLTID samma jävla sak.

Jag vill alltid klippa lugg!

Och jag borde ju ha lärt mig vid det här laget att ha lugg är fruktansvärt jobbigt! Speciellt om man heter Emelie Larsson för den står antingen rakt upp eller rakt ut på morgonen som hornen på, ja jag vet inte vad, i alla fall, och då krävs det att man plattar den, luggen, varenda jävla dag, och ibland lyckas man inte få den att ligga i vilket fall som helst! En lugg är alltså skitjobbig att ta hand om och det blir varmt och det är så mycket friare att inte ha lugg för då kan man dra håret åt alla håll och kanter och göra alla möjliga, roliga frisyrer som jag älskar.
Man behöver inte heller oroa sig över att det ska se dumt ut när man har mössa på sig, en befrielse helt enkelt! En lugg kanske helt enkelt inte är för latmaskar, eller..?

Men så värst lat är jag faktiskt inte.
Men nej, jag tror nog faktiskt att jag skippar detta med lugg.

Men det är ju det att det är så jävla snyggt och därför kan jag inte släppa tanken på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0