Fall fashion 2009

De här bilderna är från H&M:s höstkollektion förra året och de är så jävla undebara! Detta är konst! Gud jag kan sitta och stirra på bilderna hur länge som helst och det är så jävla snyggt med det knallröda håret till, det är fan pricken över I:et! Förra året blev jag till och med sugen på att färga håret så rött, men det var nog kanske bäst att jag inte gjorde det. Jag tror faktiskt inte att jag skulle kunna bära upp den röda färgen och göra den rättvis, fast Alex däremot, han insisterade bestämt på att jag skulle färga håret rött. Haha, det hade varit bättre om han sagt att han inte ville att jag skulle göra det eftersom jag alltid, i alla fall till 95 %, gör tvärtemot vad folk tycker att jag ska göra.

Som igår!
Jag tittade på ett par döläckra skor och Alex tyckte att jag skulle köpa dom. Men nej, jag ställde tillbaka dom för det var inte lika roligt när han verkligen tyckte att jag skulle köpa dem, jag tror nog att jag undermedvetet tycker om att trotsa människor, men... jag älskar det! ^^







ÅÅÅÅÅÅHHH!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0