Utkast: April 9, 2010

Vet ni vad the Larsson's ska göra i morgon?
Vi ska nämligen åka till Lek och buslandet här i Karlstad. Mina syskon vill så gärna dit och mamma och pappa behövde en lekförälder till dem så jag hakade på och jag tar med mig Linda :) Kommer nog bli grymt roligt faktiskt! Hoppas jag i alla fall. Frågan är vad man ska ta på sig för kläder, hm hm... Först tänkte jag träningskläder men det kanske känns lite överdrivet så det kanske får bli mjukisbyxor och nån tröja, okej, jag ska bara leka men det kommer nog vara fan så jobbigt, efter vad jag har hört i alla fall...

Och jag måste kommentera Talang. Vad in i helvete är det för talang att sjunga? Vi har sett det! Vi har hört det i miljontals former, de flesta kan sjunga, vissa bättre än andra men alla kan det! Nåt som däremot inte alla kan är att trolla, att jonglera med 10 bollar, att göra cirkuskonster eller att dansa någon konstig dans och göra show av det, DET är talang! Något som man måste träna och träna och träna och nöta järnet för att man ska klara! Juryn säger hela tiden: Vi har sett det här, till en dans till exempel, jaha? Har ni aldrig sett någon sjunga förut då?

HALLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!

Talangjuryn är en av de värsta, låtsas vara stjärnor då de i själva verket är bortglöma kändisar, ha! Vilket skämt! Och Bert Karlsson då, som alla skryter med och säger att han inte har gråtit sen han hörde Carola sjunga Främling i Melodifestivalen 1983, och nu ikväll så lyckas han gråta hela TVÅ gånger på samma program. Bullshit med gråtandet! Du är säkert en lipsill. JA.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0