Storstädat

Har städat Alex garderob idag, fy fan vilken jävla bra och snäll flickvän jag är ibland asså!
Plockat ut alla hans kläder, vikt dem fint och gjort mer plats i hans garderob då han alltid tjatar om hur lite plats han har och att jag har mer, och bla bla bla, men nu har jag fan visat honom att han har hur jävla mycket plats som helst och att man kan få in alla hans kläder, ha! Ja men visst är det konstigt? Jag lyckas få in alla hans kläder men att han ska få in dom är en omöjlighet? Killar... Ibland önskar man ju att de hade fått mer av det feminima, men nej.

Jag tänke ta min garderob också men det skulle ju ta ungefär hela dagen, och jag kan faktiskt klaga på att jag har för lite plats! Gud vad jag skulle vilja ha en BIG WALKING CLOSET. Jag har en walking closet, men fan så mycket snyggare det skulle vara om jag fick göra om som jag ville och bara ha mina kläder och skor och smycken och väskor där, lovley. Some day I say, some day.

Puss

Kommentarer
Postat av: Linda

du får ta en "skämma-bort-sig"-dag imorgon då! :-D

2010-04-15 @ 19:24:33
URL: http://wrapup.blogg.se/
Postat av: frida

Walking closet, alla tjejers dröm! En sån vill man ha, "en dag, EN DAG"... :P

2010-04-17 @ 23:32:01
URL: http://fridahelgessons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0