Sol och 50 meter - det kan inte bli bättre

Oj oj! Jag var uppe med tuppen idag!
Uppstigning: 06:45, inte illa Larsson! Ner på stan: 08:03, wow det här blir bara bättre och bättre! ;)
Det var faktiskt underbart väder i morse, solen skiner och det är riktigt varmt ju! Trodde det skulle vara svinkallt, men icke, love it.

Idag ska jag skjuta 50 meter and I'm so fucking happy! Som jag har saknat att hålla i mitt älskade, fina anschütz, kan inte ens beskrivas med ord! Visserligen sköt jag in geväret redan i mars, men då sköt jag utan skyttekläder, handske, ögonlapp, you name it. Idag blir det the real deal så att säga och jag kan knappt bärga mig! Bara tanken på att skjuta första skottet och känna krutlukten får mig nästan att svimma av förtjusan, det är faktiskt en av de bästa dofterna, det håller nog alla skyttar med om ;)

Men, vad är detta?! Nu börjar det blåsa ute!
Uschameja... Jaja, jags ka ju ändå sitta på bussen hemåt så det var väl inte så noga kanske.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0