HM är fan ett stort dilemma

Jag har tänkt på en sak.
När jag handlar på HM, i alla fall här i Karlstad, så blir det till 98% av alla gångerna på avdelningen Devided, älskar kläderna! De är moderna, snygga, ungdomliga, stilfulla, roliga och bäst av allt, det är oerhört bra priser på kläderna! Men Devided på HM shop online suger! Det är jättelite kläder där och inte alls roliga. I butiken kommer det ju in nya varor ungefär två gånger i veckan till avdelningen, men shop online då? Jag menar, tänk på de som inte har butiken i närheten, som kanske bor 10-15 mil därifrån, de får ju inte samma chans att handla dett vi andra  handlar.

Och sen den vanliga damavdelningen, ja, den suger i butiken men den är skitbra på shop online! Varför varför varför?!
De kunde ta och ge av varandra för då skulle det blir hur bra som helst ju :)

Men nu ska vi inte vara såhär. Jag älskar HM och jag älskar deras vårkollektion! Fan vad de har jobbat upp sig de senaste åren, woho! Love love love åt dem! <3 och jag önskar jag hade en miljon just nu för fan vad jag skulle shoppa där och på Gina tricot och på en massa affärer, för de har så mycket roligt nu!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0