Fredagsfix

Haha! Jag måste säga att jag hatar när det är lov för alla, spelar ingen roll vilket lov det är men läsarna försvinner puts veck och sen kommer de tillbaka när skolan drar igång, vad kan det bero på? ;) haha!

Igår spöregnade det hela dagen och det var inte roligt att stå i kort bikerskinnjacka och vänta på bussen då vill jag lova. Idag regnar det inte men det är fortfarande blött ute, ser ut som världens fuktigaste plats just nu, likt en regnskog i mild grad skulle jag tro! :P MEN JAG SKYMTAR SOL! Solen kommer att komma fram idag, jag riktigt känner det, så idag kanske kanske det blir premiär för jeansjackan! Hade premiär med trenchcoaten häromdagen :) Egentligen ville jag hoppa i min snygga långklänning med kavaj över men det är nog lite för
kallt att bara ha kavaj över just nu...

Typiskt.
Varför är det fortfarande så kallt här? Vi har ingen snö och det har vi inte haft på länge, däremot snöade det för inte alls länge sen, men det smälte ju bort direkt. Men i Stockholm och Skåne har de ju hur jävla varmt som helst! Här får man vara glad om man når 10 grader ens! Och snittet ligger väl runt 7-8 varje dag, boring.

Nej men tapeter och handling och gymmet var det som gällde idag, kanske ska ta jeans och jeansjackan då? Så att jag inte stapplar in på sats iförd klänning och kavaj, då tror de väl. Fast å andra sidan så är ju deras personal iförd kavaj hela tiden så jag skulle kanske smälta in om jag hade en? ;) HA! Den ni!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0