Den nya datorn

Jag sitter vid den nya datorn nu och bloggar, spännande va!
Jag tycker det är spännande, det är som en totalomställning för skärmen är såååå liten fast det är en full storlek och jag måste sitta drygt 20 cm från skärmen för att se vad jag skriver, ja, Alex får ta och fixa detta när han kommer hem, han är och leker i skolan, de har nämligen estetvecka så nu är han glad ska ni veta! Igår hade de dansat hela dagen och när han kom hem var han så upprymd att han ville leka en lek som de hade lekt: spegelleken, skitskoj! Det var ju egwntligen en avslappningslek men jag tyckte att det såg så dumt ut och man var tvungen att vara så koncentrerad så jag skrattade bara :D HA!

Igår fyllde Linda år så vi var hos henne och åt tårta, den var god! :)

Nej, nu ska jag titta på days of our lives, så de så!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0