Arvika tomorrow

I morgon ska jag och min älskling åka till min värmlänning Simon i Arvika. Han är min värmlänning men för Alex är han Simon paj och det finns en mycket rolig historia bakom det namnet men den är på tok för lång så jag tänker inte skriva om den här ;)

I alla fall så ska vi grilla coh dricka öl och så kanske det blir en match i bowling. Lätt att jag och älsk kommer slå han och Carro (hans flickvän), jag menar, hallå? Hur bra kan Simon spela när han är full? Och vi vet alla att jag heter Emelie Larsson och suger på bowling MEN när jag har fått lite i mig så är jag kungen av Kungsan ungefär! Fast på bowling istället för boxning HAHAHA!!!

Ska bli riktigt skoj att träffa honom igen i alla fall :)

Nope, nu ska  jag sova och ladda batterierna för det är no way in hell att jag tänker förlora den där bowlingmatchen! Vi vill ju faktiskt inte att Simon ska bli kaxig, det är bara jobbigt, nej jag skulle nog säga att det är bättre med en kaxig Larsson då, för jag är tjej och alla unnar mig att vinna! (jag kan i alla fall försöka intala mig själv det) gud vad jag ska reta dom alla när jag vinner och jag tänker inte låta dom glömma att det var jag som tog hem högvinsten på hela kvällen, hahaha!! Ja kommer må så jävla bra^^

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0