Alla utom... jag

En del reser till Mallorca, andra reser till Rhodos, andra man känner ska resa till USA och Los Angeles, en annan åker på week-end semester och andra åker till ett sommartorp. The point is att jag också vill resa någonstans! Snacka om att man får sug nu när man ser alla broschyrer som skickas ut om alla semesterresemål inför sommaren. Jag och Alex är väl de enda tråkiga som inte reser någonstans, jävla skit. Jag vill jag vill jag vill resa!!! Det är det bästa jag vet!

Vi hade ju drömmar och planer om att åka till Paris nu i sommar. Tänk er! Åh! Men det sket sig ju totalt och det kan jag erkänna är mest mitt fel faktiskt. Men i alla fall! Jag tycker faktiskt att det är orättvist, alla borde få resa och det borde inte kosta skjortan av en för att komma någonstans. Löjligt.

Ge mig några miljoner så att jag kan resa till mina drömresemål! ^^ (och shoppa huuuuuur mycket jag vill!)
Sen sa jag investerna en miljon eller så i aktier som stiger i värdet och förökar sig till 70 miljoner inom loppet av 10 år, tror ni mig inte? Vänta ska ni få se! Jag har riktiga snillen i min släkt som kommer hjälpa mig och då säger jag bara: Skrattar bäst som skrattar sist! HA! HA! HA!

Pusselipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0