Varför denna (o)tur?!

Jag dööööör! Vet ni det?
Jag kan inte andas, tänka, fatta att det är sant! Det är helt sjukt, jag menar verkligen HELT JÄVLA SJUKT ÄCKLIGT! Hur kan någon ens göra sådär, iiiiuuh!

Jag och Alex var och hämtade ut nycklarna till vår efterlängtade lägenhet. Det var två spända tonåringar som var på väg mot Rud, solen sken och det kunde inte vara bättre! TILLS... Vi klev innanför dörren till vår lägenhet och möttes av stora fettfläckar på väggarna, avriven tapet, massa massa hål i de satans jävla väggarna och fruktansvärd gubblukt! (Sån där instängd lukt som det luktar hos gamla folk) usch usch usch! Jag ville gråta! Hur in i helvete kan någon bo sådär?! Att tapeterna var från början av 1900-talet gjorde ju inte saken bättre! Fan va less jag blir, aldrig är det något som får gå enkelt! Hatthyllan var också trasig, de ni! Och kranen i badrummet var densamma till handfatet som badkaret, nej men vilken tur att allting var så jävla påkostat i den förbannade skitlägenheten!

Bättre blev det när vi gick ner för att titta på tvättstugan. Där nere i mörkret mötte vi en jättetrevlig kille som hette Johan och som precis hade flyttat dit. Om inte det vore nog så hade han gått och gift sig i lördags också, så grattis till honom! Vi snackade med honom ett tag coh sen fick vi veta att han pluggade till religion och idrottslärare, vilket sammanträffande va! Så då fick ju Alex något att snacka om ett tag. :)

Efter ett tag kom hans fru ner, hon hette Sara och hon verkade minst lika trevlig som den här Johan. Jag tycker det var jättegulligt att de hade gift sig, för de såg inte alls gamla ut, kanske 23-25 år, högst! Vi bestämde i alla fall att vi skulle komma över på en fika hos våra nya grannar någon dag.

Så lägenheten var hemsk, vidrig, bedrövlig! MEN, grannarna var ju jättetrevliga så de höjde verkligen statusen på lägenheten. Nej, nu ska jag iväg och kolla en massa till lägenheten! :)

Tjing!

Kommentarer
Postat av: hannah I

Lägenheter suger !! alltid nått dyrt man måste kosta på !!!.tur med grannarna iallfall :) kunde vart värre emelie ;).



Och btw tack för kommentaren åh visst har du rätt men de är ju så att ja e för feg, men men vi ffår se hure blir när ja får jobb nu så !! ha de gött!

2009-09-02 @ 10:01:57
URL: http://starwarsager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0