Valsarna VS Örnarna

Ikväll är det finalmatch mellan Valsarna (<3) och Örnarna (BLÄ!). Nu har jag ju fått informationen att Valsarna MÅSTE vinna med 11 poäng över Örnarna, annars kommer de tvåa. Jag tycker det suger, det här med poängskillnaderna. Vore det inte bättre om man körde tre, fem, sju matcher och bäst av de vinner?

Mycket enklare vore det i alla fall!


Ja ja, jag har då inte givit upp hoppet om mina Valsare, de kommer klara detta!
De har kört så bra den här säsongen och Örnarna vet att om de vinner matchen ikväll så vinner de allt och kvalar upp i Elitserien, och vet ni vad? Det sätter fjärillar i magen på de stackars förarna! Medan Valsarna egentligen inte har något att förlora då de redan ligger under, så allt de behöver göra är att köra som de alltid gör. Ja, ni ser, alla odds är ju mot Valsarna och jag tror stenhårt på dem! Jag har ju till och med åkt hem i från Karlstad för att se den här matchen, jag har till och med dissat biopremiären av "Flickan som lekte med elden" Del två i Stieg Larsson-serien.

Så nu jävlar Valsarna, nu KÖR vi så det ryker! (Bokstavlligt talat, haha!)

Öpp på Tallhult, öpp på Tallhult, ja där är det alltid fest!
Öpp på Tallhult, öpp på Tallhult, där är Valsarna som bäst!

Om ni kommer hit till Hagfors, för att hämta mer poäng, kan ni glömma det medsamma för här åker ni på däng. Vi är Valsar allihopa, ja vi e ju som vi e, och när vi väl tagit starten ja då ligger vi i led!

Öpp på Tallhult, öpp på Tallhult, ja där är det alltid fest.
Öpp på Talhult, öpp på Tallhult, där är Valsarna som bäst!

GO VALSARNA GO VALSARNA GO VALSARNA!!!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0