Vive le shopping

Idag unnade jag mig minsann en shoppingrunda och för ovanlighetens skull så sa jag inte nej till mig själv när jag såg något snyggt och för ovanlighetens skull så citerade jag in en shopoholics bekännelser med att säga:
- Do I need this?

Nej, jag gjorde precis som jag tyckte, tänkte och kände och gud vad skönt det var! :)
Vanligtvis så har jag en förmåga att sätta mig i sitsen att kläder, skor, väskor och smycken går före allt annat, men inte nu längre. Så bara för den sakens skull och att jag faktiskt lärt mig att jag inte behöver allt så fick jag köpa vad jag ville för att jag har varit sååå duktig, tada!

Detta köpte jag idag (Och jag är riktigt riktigt nöjd med mina köp!)





Tröja - HM
Kjol - HM
Armband - HM



Väska - Gina Tricot





Tröja - Gina Tricot
Jeansleggings - Gina Tricot

Jag älskar den där tröjan, den är underbar!
Den ska jag gosa ihop mig riktigt med i höst :)

Puss!


Kommentarer
Postat av: Mammsen

Ser man på. Det blev kjolen som du visade mig på.

Supersnyggt alltihop. Tröjan såg ju jättegosig ut.

Själv har jag faktiskt skickat iväg en beställning till HM nyss. Här blev det, svarta baggybyxor, mörkgrön top och en lila cardigan.

Puss o kram

2009-09-17 @ 21:31:54
Postat av: Wera

Tokfint! :D

2009-09-17 @ 22:04:36
URL: http://weragr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0