En hälsning från mig

Hejsan alla läsare!

Jo, som sagt så har jag ju flyttat till Karlstad och börjat installera mig i lägenheten, det är mycket jobb ska ni veta! Och det hela känns ganska onödigt eftersom de kommer och ska renovera lägenheten den 15 oktober, dét mina vänner är på både gott och ont. Det goda är att jag får en ren och fräsch lägenhet med nya tapeter, nytt kök, nytt badrum och mums mums mums! I like it! :) MEN... Ja, jag fyller ju år den 17 oktober, det betyder att jag inte får vara i min egna lägenhet på min födelsedag! Jag får heller inte vara där på fem veckor! Jag ska alltså leva utan mina saker, min soffa, min säng, min inredning, mina grejer i fem hela veckor! Usch, jag tycker inte om det, men, det för ju något gott med sig så jag får stå ut. Den 23 november får vi flytta in igen och då mina vänner är det dags för att julpynta! :D WIIIIIIHOOOOOOOO!!!!!!!!! <3

Jag längtar till julen faktiskt, något fruktansvärt mycket! Jag har julabstinens och sitter och spelar en massa julsånger på pianot ^^ Börjar redan känna lite julstämning i och med att hösten är här och man får dra på sig en massa vantar, halsdukar, mössor, snygga stövlar, snygga kappor och nu när mörkret närmar sig och man får krypa ihop i soffan med en gosig filt, det är gos och mys på hög nivå! :)

Det jag egentligen skulle säga var att jag inte har något internet i lägenheten än, men det är på gång! Så under tiden får ni nog nöja er med liiiiiiite bloggande från min sida. Men sen ni! Sen ska jag ta en massa bilder ifrån lägenheten så ni får se hur jag lever här i Karlstad. :)

Förresten så älskar jag inredningen i mitt kök! Jag köpte bord och stolar igår och piffade upp det. Så om man bortser från de fula tapeterna så är det dööööööläckert i mitt kök! ^^

Nu ska jag iväg och skjuta :)

Puss

Kommentarer
Postat av: frida (svar)

hehe ja det vare nog, för jag tyckte det var du med men vågade inte heller hälsa :P jag går lärarutbildningen :) Vad går du då? :)

2009-09-11 @ 19:23:15
Postat av: frida, igen ;)

oh faen, jag läser till svenska lärare för gymnasie elever ;)haha varför är du det då? :) aha okej, de lät riktigt intressant :P

2009-09-13 @ 23:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0