Crazy night

Igår kväll var en bra kväll :)

Jag och älskling kom hem till Karlstad runt halv fyra så det var snabba puckar som gällde då! Vi skulle nämligen få besök och jag är ju som jag är, det SKA vara tipp topp i mitt hem när det kommer folk, så är det bara. Det är typ en oskriven regel att det ska vara städat när det kommer folk.

Efter städandet och duschandet åkte jag ner till stora torget för att hämta Ludvig, min besökare. :) Vi gick runt lite på stan, köpte risen <3 (eller hur det nu stavas..?) och sen tog vi bussen hem till lägenheten. Väl där var vi alla tre vrålhungriga så vi köpte pizza och om det var gott! Efter pizzaätande sprätte vi första ölen, tittade, eller ja, tittade..? Jaja, i alla fall så fick "Kung fu Panda" joina oss bara för att vi skulle ha lite ljud omkring oss (istället för Alex uttjatade skivor) Men det dög ju inte det heller så efter ett tag så fick väl Ludvig syn på en hårdrocksvideo och ja..? Den startade de, naturligtvis!

Äsch fan, efter ett tag lessnade vi på den skiten också och drog ner på Score (en krog) på den fina lilla kroggatan där. Det var pepole överallt! GALET! Väl inne på Score beställde vi in lite dricka, tog några parti i biljard och jag ägde grabbarna som fan! Redan på första stöten stylade jag som fasen och sköt med kö:et bakom ryggen och satte kulan rakt i hålet, de ni! :) Vi skulle ju egentligen ha hunnit med att spela lite bowling där inne också, men vi hann aldrig? Eller så glömde vi bara! (Högst troligt!)

Det blev en massa biljard och en massa snack, pommes med krydda och massa massa ketchup på Sibylla mitt i natten, gott gott gott! Men sen dumpade vi krogarna och drog hem till lägenheten och då gick ju som sagt skräckisen "House of wax" på tv:n och den skulle vi ju se! (Fast att jag HATAR skräckfilmer och inte kan sova när jag sett dem..?) Jaja, vi fastnade vid den och ja, den är inte läskig egentligen, den är äcklig, grotesk! MEN, ikväll var den läskig och jag ville inget hellre än att stänga av. Alex somnade efter en halvtimme - borta. Ludvig var faktiskt vaken men somnade när det var 20 minuter kvar - borta. Så där satt jag, själv, i mörkret, med en läskig skräckfilm, själv som sagt, japp, det var ingen höjdare, nej fy..

Jag lyckades i alla fall somna till slut efter en massa pepp-sms från en massa folk klockan 04:00 på morgonen, vem fan är vaken då? Jaja, skönt var det i alla fall för nu kunde jag somna mycket snabbare, tada!

Bra kväll, bra sällskap, fan vi borde göra detta oftare! :)

Puss

Kommentarer
Postat av: Erica

det var underbart! :D

2009-09-22 @ 19:08:37
URL: http://eriicapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0