Please, help me!

Jag blir gaaaaaalen, galen!
Det är byggare i min lägenhet nu, de borrar, de slår sönder en massa, det är bara ljud ljud ljud överallt! Snälla kom och ta mig härifrån någon, jag står inte ut snart längre!
I fyra timmar har jag lyssnat på det förbannade ljudet som är värre än värst! Det är värre än tinnitusljud (det vet jag för jag har halvt tinnitus) det är värre än att stå på en konsert med massa högt ljud! Det är värre än att vara på en krog och stå precis vid högtalaren och det är värre än när Oscar spelade skithögt på sina trummor! Fattar ni då hur förbannat jävla jobbigt det här jävla ljudet är?!!

Det går inte att gå ut i hallen, för det är folk överallt! Det är verktyg överallt! Det är damm överallt! Och ljudet är ännu värre där ute när man har öppnat dörren! GAAAAAHAHAHAHAH!!!! Varför in i helvete gjorde de inte det här förbannade jobbet INNAN JAG FLYTTADE IN?!

Nej, i fem jävla veckor ska jag stå ut med den här skiten!
Och som om inte det vore nog så ska jag leva utan toalett och dusch i fem veckor! Och som om inte det vore nog så ska jag leva utan vatten i köket i en och en halv vecka, hur fan överlever man det? Hur fan ska jag kunna laga mat?

Linda erbjöd mig att flytta in i hennes lägenhet, hur länge jag vill. Igår kände jag att jag nog bara tränger mig på, men efter fyra timmar i detta oväsen så har jag insett att det gör jag inte alls! Jag gör mig själv en tjänst och undviker att få men för livet! Så ikväll är det jag som packar väskan och bosätter mig hos henne :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0