Jul jul jul

Här sitter jag i min lilla lägenhet och äter pepparkakor och dricker julmust, mums!
Tittar även på The Holiday och spelar en massa julsånger på pianot (eller ja, keyboarden, men det låter mäktigare om jag säger pianot och det är mer julkänsla över ett piano än en liten keyboard, inte sant?).

Det roligaste med det hela är att min mamma sitter och tittar på The Holiday hon också 10 mil ifrån mig. Hon messade och frågade vad jag gjorde och sa att hon tittade på The Holiday och jag bara, what?! Hon också! Vilket sammanträffande! (Mammor och döttrar är allt bra lika ibland asså) ^^

Jag längtar till julen och funderar seriöst på att starta en julblogg jag också. Det finns faktiskt några stycken men jag tycker att det fattas så mycket på dem och jag tror att jag skulle kunna göra en riktigt bra julblogg. Min favorit är fortfarande denna som jag tipsade om för några veckor sen. Men jag känner ändå att jag skulle kunna göra lite till! Jaja, vi få se om jag orkar starta en, jag har ju sååå mycket annat att göra! ;)

Nu ska jag fortsätta med min julstämning :)

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0