Hjälp! Det brinner!

Okej, nu är jag riktigt jävla förbannad!
Nu har de lyckats sätta igång mitt brandlarm också! Och innan jag förstod vad det var så blev jag ju skiträdd och började springa omkring som en yr höna! Jag trodde att det brann någonstans, i brödrosten eller vad som helst! Men nej nej, det är de där byggarna som råkat stöta till det och kunde inte komma och säga det DIREKT! Nej jag var tvungen att gå omkring här och fundera ut vad det var som orsakat pipandet, thanks! 

Det är helt otroligt att jag hörde det överhuvudtaget! Så jävla högt ljud som det är på den där borrmaskinen, men det är det jag alltid har sagt - Jag har jävligt bra hörsel faktiskt!

Nej, nu ska jag kila iväg till skolan och ha en redovisning, igen..
Fan, vi gör inget annat och jag tror jag ska svimma inför varenda en! BRA LARSSON!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0