...

Jag har ju faktiskt fyllt år och jag har varit slarvig och inte orkat lägga in bilder och bla bla bla.
Ja, jag fick i alla fall världens finaste underbara pedal av älskling! Så nu låter det rent och flytande när jag spelar på keyboarden, yeej! Sen så fick jag pengar av honom. Sen så fick jag pengar av svärföräldrarna, en chokladask och ett presentkort på SF Bio av Ludvig, ett jättefint kort av Linda som hon hade gjort själv med ett presentkort att hon och jag ska gå på bio (jag får välja film, woho!) och så bjuder hon på filmen, dricka, popcorn, godis, ja, allt jag vill ha helt enkelt. Av mamma och pappa fick jag en mössa och ett par vantar, jag älskar mössan! ^^

Det var en bra födelsedag :)
Och jag är nöjd med allt jag fick. Tänk vad mycket bio jag kommer få gå på! ^^
Överst på listan just nu är Bröllopsfotografen med den värmländska dialekten, man bara måste se den!



Detta finfina kort hade Linda gjort till mig ^^



Denna chokladen är nog ta mig fan en av de godaste jag ätit! Synd att det inte var mörk choklad i hela, det var 50/50, men den mörka är godast, men åh så gott! Måste köpa en sån, Alex älskade den där chokladen också och har nog ätit mer än jag ur asken, pojkvänner asså!



Min JÄTTEMUMSIGA marängglasstårta med en massa chokladsås och After Eight på, mums mums mums!
Jag vill ha mer av den läckerbiten!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0