Horsensgatan 68

Jag satt precis och tänkte på mitt liv som var i Strömsund. Vilka vanor jag hade, vad jag var lycklig över, om jag hade höga krav på vardagliga saker, på ES3, på alla vännerna och vet ni vad jag kom att tänka på då?

- JULIA!

Jag lovade Julia att jag skulle lägga upp bilder från lägenheten. Men glömsk som jag är (mitt dumma jag!) så har jag ju inte gjort det, och då har jag ändå bott här ett bra tag!
Men jag tänkte att nu när jag väl kommit på det så ska ni få se hur jag och min älskling har det här i Karlstad på Horsensgatan 68 :)







Såhär ser då min hall ut.
Hemska tapeter, jag vet, men förhoppningsvis så kommer de och byter ut dom så fort som möjligt! :)



Vår lilla sovavdelning :)
Här ska det upp ny tapet, lampor och tavlor.





Här är tv-avdelningen.
Det ska upp en massa saker till här innan det är färdigt.







Här mitt kök som ni ser :)



Jag älskar min kaffeburk och teburk! ^^



Och jag ÄLSKAR de här fina ljusstakarna!

Sådär, nu har ni fått en liten inblick av hur jag har det här i Karlstad.
Nu ska jag gå iväg och plugga i min fettjocka engelskabok som jag hatar!
Den har endast 894 sidor, jippi!

Puss


Kommentarer
Postat av: Julia

Åhhh GUD vad fint det var med LILA-tema i köket! OH MY GADD!! Hur jävla snyggt som helst, ingen vanlig liten studentbostad inte!;) Snyggt jobbat Emelie:D x

2009-10-06 @ 22:11:22
URL: http://romeos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0