Ensamhet har en stor makt

Jag känner mig ensam...

Jag sitter här, i min lägenhet på 45 kvadrat. I vanliga fall tycker jag att den är ganska liten och jag brukar tycka att det är trångt utrymme! Nu känns den stor, väldigt stor faktiskt, för jag sitter i den alldeles själv med tv:n och datorn som sällskap, keyboarden finns här också när jag vill ersätta ensamheten med musik.

Alex är ju som sagt på praktik, i Hagfors.
Jag är här, i Karlstad. Alex ska vara i Hagfors tills på fredag, då ska jag antagligen åka hem och då åker Alex till Karlstad (vi åker om varandra, hur typiskt är inte det?!). Alex ska hem och packa för sedan på lördag morgon klockan 10:00 så ska han åka upp till Ström och vara borta i en vecka, och jag blir kvar här, ensam i min lilla lägenhet på 45 kvadrat som känns väldigt väldigt stor just nu.

Jag saknar honom, jag är inte van att vara själv såhär, det tär på en, helt klart.
Jag vill också åka upp till Ström, men jag har ju GIVETVIS en förbannad jävla tenta som ligger och väntar på mig, usch, jag vill inte. Ni fattar inte hur jävla mycket man ska plugga egentligen!

I morgon ska jag i alla fall iväg och skjuta igen, det ska bli skönt. Det var så jävla roligt när jag avlade första passet i måndags, så goo känsla att skjuta av mitt i och det sitter verkligen mitt i! :) Det var skönt att skjuta en 50-tavla stående igen faktiskt. I morgon blir det fler! ^^

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0