Baka baka - snart är det jul!

Okej, jag kunde inte stå emot längre, det gick bara inte!
Det kliade i fingrarna på mig, det stack i fingertopparna, det vattnades i smaklökarna, jag var tvungen!

Idag gjorde jag årets första knäck! (och fan vad god den blev!)

Ja, den blev perfekt!
Perfekt mjuk, perfekt hård, perfekt helt enkelt. Som om inte knäcken vore nog så gjorde jag även idag änglakola, eftersom min pojkvän har en tendens till att käka upp dem direkt de har tillverkats, killar asså.. glupska som satan! Men det är ju tur att han äter för det betyder ju att han tycker att det är gott. Därför var det ett smart drag av mig att baka knäck idag för Alex tycker inte om knäck. HA HA HA! Så jag får ha den alldeles för mig själv, jippi! ^^

För övrigt så hittade världens bästa mamma en blogg förut!
Och inte vilken blogg som helst, nej, utan en julblogg! En blogg med bara jul, jul, jul. Tack gode gud! Det finns någon som är lika kär och galen i julen som jag, jag är inte ensam! Här kan ni titta på julbloggen

Nu ska jag gå iväg och gotta mig med min knäck och mina kolor :)

Puss!




Mums! :)


Kommentarer
Postat av: Ulrika Andersson

Gud va fint du har gjort. Nu blev jag också lite sugen<3

2009-10-09 @ 09:08:06
Postat av: Ulrika Andersson

Såg ju riktigt fint och smarrigt ut det där. Nu blir jag också sugen....

2009-10-09 @ 09:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0