Desperate Housewives

Oh my goooooood!!!!
Sitter och tittar på Desperate Housewives och gud vad jag älskar den serien, jag kan inte slita mig!
Är ÄNTLIGEN inne på den tredje säsongen eftersom jag ÄNTLIGEN har fått lånat den av Nathalie för att hon ÄNTLIGEN kom ihåg att ta med den! :D

Man blir helt kär i serien, besatt!
Man kan verkligen inte säga att man bara ska se två avsnitt och sen får det vara nog, för man vill bara se nästa och nästa och nästa och så kan det hålla på i evigheter. Avsnittet jag såg nyss var det där när Carolyn skjuter på sin make för att han avrit otrogen, ni vet i matbutiken när hon tar gisslan och Lynettes mans barns mamma blir skjuten och dör, ja spännande nåt så in i helvete var det i alla fall! Men nu har Alex tvingat bort mig från tv:n, taskmört! Men det var i gott syfte för jag måste plugga och leta information om den politiska och juridiska ställningen hos Radio Solsta, vi ska nämligen göra en powerpoint i morgon, så tack så mycket övriga gruppmedlemmar som informerar mig och Nathalie om detta IDAG, för ungefär, TRE timmar sen!

Skit samma, jag ÄLSKAR Desperate Housewives och jag kommer kolla nästa avsnitt igen efter oskyldigt dömd! ^^

För övrigt så älskar jag omslagen till alla säsonger!

Season I


Season II


Season III



Season IV



Season V

Visst är omslagen skitsnygga?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0