Yes man

Jag har sett filmen "Yes man" och den var verkligen skitrolig och skitbra! :)
Jag älskar Jim Carrey, han är så jävla rolig och det som många inte vet med honom är att han ofta improviserar sina scener, cootl va?!

Jaja, jag orkar inte sitta och dra en recension av filmen, men som lite kort fakta kan jag säga så mycket som detta:

Jim Carrey spelar huvudrollen, Carl. Carl har varit skild i tre år, han har ett arbete som han hatar och han är helt enkelt deprimerad. Så fort hans vänner ringer för att ta med han ut på roliga saker så säger han att han inte har tid, eller så kommer han på någon annan löjlig anledning. En dag träffar han en gammal polare som har gått med i ett förbund där man måste säga JA till allting. Vill du köpa en bil? JA! Vill du resa jorden runt? JA! Vill du skjutsa en hemlös främling till en skog? JA! Carl går med i detta förbund och därmed måste han säga JA till allt, till och med till att ha sex med hans 80-åriga granne, iiiiuuh.. Genom att säga JA till allt märker Carl att han är lyckligare när han gör vad som faller honom in och ja, han hittar tillbaka till livet. :) Givetvis stöter han på kärleken och han märker att om det händer något dåligt så måste det hända något bra efteråt, inte sant?

Filmen var skitbra och det var länge sen som jag skrattade så mycket som jag gjorde nu! Det här är faktiskt en av de bättre nya filmerna som har kommit och jag tycker verkligen att ni ska se den, det vore en skam annars! Så nus ka jag fråga er en mycket lätt fråga:

- Ska ni se filmen?
- Yes man!

Puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0