Små saker gör stora ting

Det är världens finaste solnedgång ute.

Den är sådär lagom, jag vet inte hur jag ska beskriva det, men det är en färgkombination som jag aldrig har sett förut. :) Det är rosa, lila, svagt gul och det är så fint! Det känns nästan som en himmel som hade passat i en disneyfilm, det känns lite Aladdin över den, när han och Jasmine flyger i väg på mattan och sjunger "En helt ny värld", åååhh...

I morgon ska jag till stan och shoppa lite inför studenten. :)
Det ska faktiskt bli roligt. Sen så ska vi hitta kostym åt älskling också.



Man kan känna sig accepterad, man kan känna vänskap, man kan känna att man är älskad, men det är med ens egna styrka som man tar sig någonstans med och det är också den styrkan som representerar vilka vi är.

När allt känns tungt, när allt känns jobbigt, sådär riktigt jävla jobbigt att man inte orkar göra någonting, man vill bara försvinna, skita i allt, ge upp, ja vad fan som helst! Vet ni vad jag alltid tänker då?

"Slutar man att bli bättre, så slutar man att vara bra"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0