Peace and love

Jag vill på festival i år!
Jag vill, jag vill, jag vill!

Skulle jag åka på någon festival i sommar så skulle det nog resultera i Peace and love festivalen i Borlänge eller Arvikafestivalen i det underbara värmländska Arvika. :)
Fatta vad roligt att träffa en massa nytt folk, sitta vid tältet och spela gitarr och sjunga till, prata med en massa människor, vara inne på festivalområdet och lyssna på en massa bra band, åh, en massa musik, en massa folk, en massa massa massa! Åh...

JAG VILL PÅ FESTIVAL!

Problemet är att jag är pank.
Det är faktiskt så när man är student, men har inte ett jävla öre att spendera på någit roligt. Att jag inte ens har fått ett sommarjobb gör ju inte saken bättre direkt! Fan...

Det kommer bli en pissommar.
Inget jobb, inga roligheter, inga pengar, inga roligheter, ja, så enkelt är det.

GE MIG EN LOTT SÅ ATT JAG KAN VINNA LITE PENGAR! (Eller så kan Amanda spela på hästar åt mig, det är hon ju tydligen EXPERT på!) haha!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0