PA-mässan

Ja, nu har jag äntligen avslutat allt vad det innebär med projektarbetet.
Jag har genomfört mitt projekt, jag har deltagit på PA-mässan och jag har skrivit klart PA-rapporten, förstår ni vilken lättnad det är?!

Usch det här har varit många jobbiga veckor men nu äntligen så är de över, så tack! Det är verkligen ett hallelujah moment! ;)

PA-mässan gick för övrigt riktigt bra och jag sålde jättemycket choklad :)
Jättemånga frågade mycket om projektet och om jag ville fortsätta med det i framtiden, varför inte? (Mest som en hobby dock..) Det var så roligt att se när alla smakde på chokladen för det syntes att de riktigt njöt av den så det var ju hur roligt som helst! Sen så hade ju Pelle beställt en tårta tidigare i veckan och han älskade den och tyckte den var jättefin! :) Tänk, jag har bara fått bra kritik på det här projektet - Emelies Choklad. PA-mässan gick i alla fall superbra och den var i alla fall jätterolig och min monter var JÄTTEFIN! :) jag var verkligen stolt över vad jag hade åstadkommit. Så här såg det ut:



Det var riktigt snyggt faktiskt, synd bara att inte hemsidan syns på bilden! (Vilken miss av mig!) Jaja, skit samma. Jag vet ju att mina trogna kunder har sett den så det spelar ju inte så stor roll. :)

Såhär såg min pojkväns monter ut:



Ja, de ser ju lika engagerade ut som vanligt!
De fick i alla fall sålt 65 skivor! Jag är så stolt över min lilla älskling, och om jag ska vara riktigt ärlig så är jag faktiskt jättestolt över både Viktor och Carl också :)

Puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0