Muskelkramp - Borde jag ta en ipren?

Jag har muskelkramp i min vänstra överarm och det är inte skönt!
Det har nog en hel del med gårdagens tävling att göra, åh..
Det värker som satan och jag önskar att det kunde sluta, det är faktiskt tungt att träna när man har ont någonstans, speciellt när det nu har värkt hela dagen, usch..

Sen så har jag faktiskt varit jätteduktig och lämnat in min bokrecension på engelskan, tada!
Ikväll blir det mer läxgöra, fy fan vad tråkigt, men om man tänker såhär:

- Det är ENDAST några få veckor kvar av min skoltid! (Egentligen borde jag njuta av att jag får lite läxor, kommer säkert sakna det om 25 år..)

Jag har faktiskt bara fyra uppgifter kvar nu för jag har varit duktig och gjort klart handlingsplanen, krav och kapacitetsanalysen och hela årsreodvisningen för mitt tredje år på skyttegym, men egentligen så är det ju inte hela årsredovisningen för vi tränar ju nu i maj också, men det får vi ju inte räkna med, typiskt.. Sen så har jag gjort klart min PA-rapport, hurra! :) Nu återstår MVG-uppsatsen i ARL, att jämföra miljövänlig energi med energi som inte är miljövänlig i naturkunskap, att skriva ett formalletter på engelskan och att skapa en MP3-fil och en cd av vår inspelning på ljudtekniken, sen är jag klar, finito! :)

Jag känner mig faktiskt lite duktig och med tanke på vilken fart som jag har speedat mig igenom mina grejer så lär jag ju vara klar innan helgen är slut i alla fall, (men det är så jävla boooooring...).

MEN! Jag ÄR positiv till allt detta och det kommer att bli hur bra som helst!

Puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0