Let's dance - Strömsund

Ja, nu i helgen var det ju Let's dance - Strömsund och det var faktiskt jätteroligt!
Det började precis som det gör på tv-programmet med signaturmelodin och så kom alla dansarna ut. Viktor var med och dansade, han var "proffsdansaren" och det var så jävla roligt att se honom dansa på riktigt! Det har jag aldrig gjort förut så det var riktigt roligt, å sen att han var så duktig! Och en ren bonus var ju att han såg så jävla snygg ut när han dansade, o la la la, haha! ;)

Juryn kan jag ju dock sitta och snacka en massa skit om i all oändlighet.
Vi hade en mes på vänsterkansten, en satkärring i mitten och en cool värmlänning på högerkanten, värmlänningen var helt klart på samma nivå som de på riktiga Let's dance, men de andra två, nej usch! De visste ju knappt vad de pratade om kändes det som, okej, satkärringen och mesen hade varit dansare, den ene i latindans och standarddans och den andre i bugg, men kom igen! Det var ju uppgjort redan från start kändes det som. Viktor och hans partner klassade ju ut de andra redan från början coh de hade ju vunnit som skit! De BORDE ha vunnit för de var bäst!
Jag säger det inte bara för att jag känner Viktor, nej, till skillnad från de två felade länkarna i juryn så bedömmer jag efter talang och kvalité och show!

Jaja, Viktor och hans partner slutade i alla fall på en tredjeplats. Det var ju inte illa pinkat ändå men när jag vet att de förtjänar en förstaplats så känns det ju lite vemodigt..

Här är lite bilder från Let's dance :)







Puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0