Just a little talk

Om bara någon timme så är det mösspåtagning här i Strömsund. Då undrar alla ni där hemma förstås vad det är?
Jo, det är så att alla klasserna sätter på sig sin studentmössa för första gången, sedan går man runt och skriker som en galning och sedan super man, kort och gott kan man säga. :)



I morgon åker jag och mina skyttegymmare till Stockholm!
Det ska bli så jävla roligt! :)

Vi har hyrt stugor på någon camping, det lär bli jättemysigt ju. Sen så ska vi gå på Grönan och på Cosmonova, kanske göra oss en runda på stan och naturligtvis ska vi bombardera Stockholms kroger och nattklubbar! :)
Jag tror vi kommer få asroligt! Jag längtar till Lustiga HusetGrönan och alla fartfyllda karuseller som snurrar och hoppar och som går jättesnabbt! ^^ Jag är en människa som åker allt, precis ALLT! :D

Puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0