Jag kan andas

Fattar ni vilken jävla lättnad det här är för mina små axlar?
Fattar ni hur jävla skönt det känns just nu?
Fattar ni hur jävla nöjd jag är nu på en skala 1-10?

Äntligen har jag gjort färdigt mitt allra sista arbete på Hjalmar strömerskolan, äntligen är alla uppgifter inlämnade och jag kan ÄNTLIGEN andas igen! 
På fredag sätts betygen. Vissa har det jävligt förbannat stressigt just nu eftersom betygen som sagt sätts på fredag och jag gissar att det är väldigt många som har väldigt mycket kvar att göra, men inte jag!

Jag är färdiga, tralalalala! Och jag är lycklig! Tralalalala och jag ska fira med att jag äntligen kan andas genom att poppa mig lite popcorn ikväll. :) Sen så ska jag fortsätta firandet genom att ta en fika med Amanda och Josefina på fredag (alla som vill får följa med, helt klart!) Sen så ska jag fortsätta att fira detta ögonblick på lördag då jag tänkte fira min skolgång med en höjdarfest. (Egentligen är det köpmanna, men man kan ju ta två flugor i en smäll, inte sant?)

Idag redovisade jag mitt arbete på ljudtekniken, idag gjorde jag MVG-provet i religion, idag skrev jag klart min MVG-uppsats i ARL:en och ja, vad kan man säga? Nu är de där jävla kurserna som bortblåsta, jag kommer aldrig mer behöva ägna mig en massa tid åt dem! HAPPY HAPPY! :D

Nu väntar popcornen!

Puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0