I en himmel utan sluuuut

En helt ny värld!

Åh, jag säger då bara det, åh!
Jag sitter och spelar piano för fullt, eller ja, egentligen skriver jag noter, eller, jag SKA egentligen skriva noter, men det har jag sysslat med de senaste tre-fyra timmarna och jag orkar helt enkelt inge mer nu, det är så jävla tråkigt! så jag tror jag skiter i det för tillfället. Men bara för tillfället, för i morgon måste jag skriva klart allt, precis ALLT och ALLA noter, stämmor, melodier, bastoner, ja, ni fattar. För på måndag ska jag hålla min redovisning av min helt egna komponerade låt och gissa om jag är nervös?! Usch, jag vill inte. Tänk om alla tycker att den är dålig?



För övrigt så har jag varit i stan idag med älskling. :)
Så jag har shoppat en massa massa! Det var jätteroligt och det känns som om jag kom in i någon form av flower-power för jag köpte en massa blommigt och en massa färg! Härligt nu när sommaren snart är här! ♥

Ni kan få lite smakprov på vad jag köpte :)



Klänning - Indiska 299:-



Body - Monki 200:-
Shorts - HM 98:-
Solglasögon - HM 79:-



Body - Gina tricot 129:-
Shorts - HM 98:-
Sjal - Indiska 79:-



Min älskling i helt nya kläder ♥
Sen köpte jag ett par svarta pumps att döda för! De blev mina nya älsklingar :)
Sen blev det ju helt klart en massa andra småsaker också. :)
Någon tröja hit och dit, lite smink å så.

Puss!


Kommentarer
Postat av: Julia

Haha, jag köpte också Body på Monki fast anna färg;) Dom är assköna jue!

2009-05-02 @ 23:07:07
URL: http://romeos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0