Hej jag heter Emelie Larsson och...

Youtube är fuckat och det suger! Varför funkar det inte, vad ända in i glödhetans helvete är det för fel?! När jag för en gångs skull hittar ett par hörlurar liggandes vid datorn, ja, då funkar det inte! Fan vad arg jag blir, jävla fittdag, oj, jag ursäktar mitt språk, men jag blir ju förbannad. Här hade jag sett fram emot en lugn och skön morgon med bra musik, istället får jag lyssna på pladdrandes papegojor och apor, ja, mina klasskamrater. De snackar bara en massa skit justr nu, boooring..

Och ja, jag ÄR irriterad!



Ikväll är det ölbrännboll, höjdpunkten på mina tre år här, näst efter studenten och balen vill säga. :)
Vårt lag kommer att äga skiten ur alla (Om vi ens får ihop till ett lag...?) Det ser ju ganska mörkt ut, de jag vet säkert ska spela är:

Jag
Amanda
Antonia
Sanna
Bergvall
Oscar
Alex
(ska iväg och spela gitarr, kommer senare)
Carl (ska iväg och spela gitarr, kommer senare)

Lina?
Sofie?
Julia?
Simon?
Josefina?
Marie?

Viktor ska plugga, ja men heja...

Jaja, de har ju mig! ;) Och tur är väl det! Jag är som en peppande och skrikande maskin som vägrar att förlora! Så de så!
Dessutom kommer vi ha skitkul! Jag, Amanda och Sanna kommer ju vara i farten! ;) Förresten så ska jag och Sanna bli poliser så vi behöver båda köra stenhårt! ^^

Puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0