Chokladtårta och kalas

Idag hade vi barnkalas för Josefina! ^^

Jo, varför barnkalas? Vi är ju trots allt 18 år! Jo, det ska jag berätta för er!
Josefina vantrivdes över att fylla 19 år nu i veckan, hon tyckte att det lät så gammalt och det sista hon ville var att bli gammal, då är ju livet snart över och vips! så sitter man där på ålderdomshemmet, 78 år, ja ni fattar?
Därför kom jag på den briljanta idén att vi kunde ha barnkalas för henne! Så istället för att hon skulle känna sig som en 19-åring fick hon känna sig som en 9-åring, eller ja.. det var ju tanken men med tanke på allt vi snackade om så tror jag nog att vi misslyckades med det..

Jag hade i alla all bakat en Chokladtårta! (Från mina chokladläckerheter) Den var supergod och JÄTTEMÄTTANDE!
Josefina älskade tårtan, Amanda älskade tårtan, Lina älskade tårtan och Weronica älskade tårtan, så alla var glada och nöjda! :) Sen så hade ju faktiskt Amanda, Lina och Weronica fixat det jättefint med massa ballonger, serpentiner och en massa partyhattar ^^ Wiihoo! :)

Vi hade jätteroligt i alla fall och som avslutning så tittade vi på barnfilmer från när Amanda var liten och gissa om hon var sööt! ^^ Ja, det syntes ju redan då att Amanda skulle bli en envis liten jävel! Hon gjorde tvärtemot alla på gymnastikuppvisningar och var väldigt bestämd när hon skulle jaga fjärillar. (De som var där fattar!) Haha!


Josefina såg ut att ha roligt i alla fall! :)



Vi hade till och med fiskedamm! ^^



Såhär glad blir man för en godispåse faktiskt! :)



Lina fick fixa Amandas fiske!



Groupshot! ;)

Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0