Alla tjejer gör detta testet - NU!

"ALLA  TJEJER GÖR DET HÄR TESTET "

OM JUST DIG

NAMN: Emelie Anita Margaretha Larsson
FÖDELSEDATUM : 17 oktober
BOR: Strömsund för tillfället (Annars i Hagfors)
SMEKNAMN : Disney, Slem och Ems
FAMILJ :  mamma Ulrika, pappa Johan, lillebror Jonatan, lillasyster Matilda och katten Prinsen.
INTRESSEN : Skytte, musik, dans och teater
SKOLA/JOBB : Hjalmar strömerskolan


HAR DU UNDER DENNA MÅNAD...Maj
SAKNAT NÅGON :
ja
ÅNGRAT NÅGOT: ja
SVIKIT NÅGON : Hoppas inte..
KÄNT DIG SÄMST: Mm..
GRÅTIT : ja
SKRATTAT : ja
VARIT SJUK : Nja..
VARIT UTOMLANDS : nej


KÄNSLOR
GRÅTER DU OFTA :
Inte mer än nödvändigt
HUR KÄNNER DU DEJ JUST NU: Solbränd! Och lycklig över värmen :)
HUR HAR DU MÅTT SENASTE TIDEN:  Jättebra! dock lite orolig inför framtiden, skit samma, de löser sig!
HAR NÅGON/NÅGRA HEMLIGHET/ER FÖR DINA FÖRÄLDRAR : Hemligheter, vem har inte?

KÄRLEK!
BLIR DU LÄTT FÖRÄLSKAD: Ja, det kan man lugnt säga.
ÄR DU KÄR I KÄRLEKEN : Absolut!
TROR DU PÅ ETT FÖRALLTID: Ja, det gör jag
ÄR DU FÖRÄLSKAD JUST NU:  Så förälskad som man kan bli! :)
OM JA, VEM: Alexander Myrén <3
HAR DU BLIVIT SÅRAD AV KÄRLEKEN: Ja, det har jag
HAR DU BLIVIT LYCKLIG AV KÄRLEKEN: Ja, mer än jag har blivit sårad
VILKEN SORTS KILLAR GILLAR DU:  Antingen den där heta hunken med snyggaste magen och biffmusklerna, han med beach-hår och modekläderna, eller den där som är lite småtöntig men samtidigt såååå charmig! (Adam Brody - Seth i O.C)
SKA EN KILLE VARA SÖT ELLER HET: Helst vill man ju ha båda, men söt är nog ett större måste.
SKA EN KILLE VARA LÅNG ELLER KORT : Längre än mig!
SKA EN KILLE VARA BLOND ELLER BRUNETT: Brunhårig ^^


UTSEENDET PÅ DIG

BRUNETT ELLER BLONDIN:
 En gång brunett, alltid brunett
ÖGONFÄRG : Grön/brun
LÅNGT ELLER KORT HÅR : Långt
NÖJD ÖVER DIG OCH DITT UTSEENDE: Nej det kan jag inte påstå
BRUKAR FOLK SÄGA ATT DU ÄR SNYGG, SÖT, VACKER: Ja
HAR NÅGON SAGT ATT DU BORDE BLI MODELL: Haha, ja det har några stycken sagt
HAR DU LÅNGA NAGLAR: Jag försöker, men de går av stup i kvarten!
SMINKAR DU DIG: Varje dag
VARFÖR ÄR DU INTE VACKER UTAN: Vilken fråga? Jag är ALLTID vacker! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0