- - -

Jag drabbas av panik, ångest!
Jag är inte redo för det här, jag är inte redo att lämna Strömsund.
Det känns som att det är så mycket som jag inte har avslutat...

Jag är trygg här,
och nu ska jag lämna allt, om bara några få dagar.

I mitt huvud fantiserar jag att det är flera veckor kvar till studenten, kanske till och med månader. Jag vet att jag kommer hinna fixa allt till den 12 juni då jag lämnar Strömsund, men det är ju inte så!
Det är faktiskt den 1 juni i morgon, JUNI. Det är bara några få dagar och jag vill inte lämna.

Varför måste man alltid välja?

Det slutar alltid med att man går vägen man inte vill...

Kommentarer
Postat av: Wera

kramar om

Emelie, det kommer nog gå bra ändå, åtminstone så hoppas jag det för din skull :)

2009-05-31 @ 23:31:38
URL: http://weragr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0