Chokladblogg :)

Nu är det såhär, kära vänner, att jag, Emelie Anita Margareta Larsson tänker starta ett "Chokladföretag", eller vad man nu ska kalla det. Därför måste det marknadsföras på något sätt och då har jag bestämt mig för att starta en chokladblogg, då jag tycker att det verkade allt för krångligt att skapa en egen hemsida. (Fast jag hellre hade skapat en, om den var gratis)

I alla fall.
Huvudidén är att jag ska ha ett brett sortiment av olika chokladläckerheter där det finns allt från chokladsufflé till muffins, till kakor till kola till tårtor till kladdkaka till praliner, ja, i stort sett allt du kan tänka dig! Dessutom kommer alla chokladsorter att finns med i alla de olika chokladläckerheterna så som mörk, ljus och vit choklad. Låter smaskens va?

När jag skapat min blogg, som kommer ske vecka 16, så kommer du om du vill att kunna beställa choklad hos mig. Det kommer att vara busenkelt! Men jag återkommer till det när jag skapat bloggen.
Men om du tycker dig lite intresserad nu så kan du ju höra av dig så jag vet om jag har lite beställningar i bagaget.

Kommer även att ställa ut en massa chokladläckerheter på PA-mässan som äger rum någon gång i maj. (Fråga mig inte om datumet)

Jag tycker i alla fall att det här kommer bli jätteroligt!
Jag älskar att baka och allt med choklad är gudomligt roligt att baka! (Och att äta!)
Det är klart att det kan verka lite långsökt att sälja choklad på det här sättet men seriöst, alla säljer ju allt nu, i dessa tider. Allt från smycken, till kläder, till smörgåstårtor, till skor, till chokladpudding, ja, sådana saker!

Så nu tänker jag, för en gångs skull, genomföra min briljanta idé! När det för en gångs skull handlar om något jag älskar och något som jag är bra på! :)

Puss // Slem :)

Kommentarer
Postat av: wasana

Men Tack Emelie! Va snällt! :) Ja de e roligt å göra smycken!:)

2009-03-27 @ 11:17:21
URL: http://wasaney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0