Att designa :)

Sådär ja!
Nu har jag för första gången ändrat min design på min blogg, och jag är faktiskt lite smånöjd med vad jag åstadkommit. hade jättegärna velat ha en massa bilder, jag visste ju precis hur det skulle se ut! Men min pojkväns dator är knäpp och cp och vill inte ladda upp några bilder överhuvudtaget! Så jag får väl nöja mig med denna design så länge.
Den är ju inte jätteful, mycket snyggare än den innan, men det blir mer personligt och roligare med bilder och så. :)

Nu när jag väl testat att ändra min design så har jag upptäckt att det inte alls var så svårt som jag trodde och att det blir mer glasklart för varje gång man kollar på alla koderna som finns!
Så när jag väl hittar en annan dator så ska jag skapa den designen som jag vill ha, in i minsta lilla detalj! :)

Ikväll är det melodifestivalen också!
Asså, jag tycker inte att musiken är bra, det kan finnas nån som faller mig i smaken, men annars är det mest bara skräp. Men det har ju blivit lite av en tradition att titta på den, eller ja.. jag tittar ALLTID på melodifestivalen så det kan jag inte ändra på nu!

Ska i alla fall hem till Frida kväll och ha en tv-kväll med tjejerna. :)

Nej, nu ska jag faktiskt gå å laga mat, Tacopaj och den är supergod!
Sen hade jag ju väldigt gärna velat baka också, men jag vet inte om jag orkar det, känner mig fruktansvärt lat idag..

Puss // Slem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0