Stockholm + Brcue Springsteen = Wiiii ^^

I morgon lämnar jag Strömsund 06:00 för att åka till Stockholm och Bruce Springsteen, wiiiii! ^^

Nu håller jag på å packar, det är INTE roligt! Usch, ja hatar det, för jag har ju inga kläder som passar att ha på en konsert! Jag vet precis vilka kläder jag vill ha, men det fattas ju ett plagg till den outfiten, (såklart!) men om jag har tur så hinner jag in på en affär i morgon för att införskaffa mig det, jag vet ju precis vad jag vill ha och var den finns! :) Så visst ska det gå bra? HELT KLART!

För övrigt så ber jag min klass att göra sitt ALLRA  BÄSTA i poängjakten, eftersom jag missar den! Den som ligger på latsidan får det ett helvete när jag kommer tillbaka! (ni behöver inte vinna, men ni ska inte ha inställningen med att komma i mitten, okej?) Jag litar på att de gör bra ifrån sig och om de nu mot förmodan inte skulle hitta en viss sak så vet Amanda att jag finns på telefon för att tipsa! ;) Haha! (Åh, jag vill också vara med!)

Måste packa vidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0