Oj oj oj - Slarviga jag!

Ja, jag säger då det!
Jag har ju inte bloggat på en vecka, fy skäms på mig!

Men under den lilla tiden så har jag faktiskt hunnit med en jävla massa.

1. Jag har tagit STUDENTEN!
2. Jag har kommit med i landslaget (igen)
3. Jag har haft VÄRLDENS bästa studentfest
4. Jag har varit och tävlat i Deje
5. Jag har packat upp alla mina saker + att jag har städat
6. Jag har saknat Strömsund
7. Jag har saknat ALLA underbara människor i Strömsund!

Ja ni ser, fullt upp!
Därför skulle det ta en evighet att skriva om allt just nu, och upptagen som jag är (i alla fall blir nere i Värmland) så har jag inte tid att göra det nu för jag ska göra en massa saker ikväll!
Men jag kommer att skriva om allt och alla för den delen, bara inte nu, eller idag, men i morgon kanske, vem vet?

Under tiden vill jag bara säga att jag saknar min älskling, men han kommer ner till värmland om bara två dagar för att fira midsommar här! :) Älskar dig Alex! <3

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0