Klagande sidan

Solen skiner, sen försvinner den, å så skiner den igen! Men sen kommer det där fetstora molnet och täcker solen som ett tjockt duntäcke, typiskt...

Ja, nu har älskling åkt hem och jag kan därmed börja att blogga igen, nu när jag faktiskt fått lite rätsida på mitt boende också. Jag har ju faktiskt städat färdigt allt nu så nu har jag egentligen all tid i världen! (Arbetslös som jag TILL OCH MED är) Det är faktiskt inge roligt att gå runt här hemma och inte ha ett jävla piss att göra! Vad ska man göra liksom? För det känns faktiskt som om ALLA andra utom jag själv har ett jobb! Och om de inte har det så är de antingen i Strömsund eller så är de på semester, bortresta, med sina pojkvänner, hos sin mormor, ja, ni fattar?

Nej, det enda jag har att göra är att om möjligt  hjälpa mamma med något här hemma, leka med min lillasyster (krävande som hon är!) och att träna, ja men heja! Vilket underbart liv jag fick efter studenten! Så står de där på avslutningen och kräver att man ska sjunga:

Sjung om studentens LYCKLIGA dar!

Mina dar är in i helvete heller lyckliga! Jag är arbetslös, har sökt en utbildning som jag egentligen inte vill plugga, har flyttat hem till Hagfors igen (som jag för övrigt svor på att jag aldrig skulle återvända till igen), jag saknar Strömsund och alla dess människor, jag hatar att jag inte har pengar och kan resa!

Men, jag får väl tänka positivt...
FÖR... efter allt det dåliga så kommer det som är bra! (vad fan nu de kan va..?)

puss

Kommentarer
Postat av: sofie

Svar; Jaaaaaa! :D Synd bara att det ska va så jävla länge tills att den släpps ._. gnnghhh!

Tim Burtons filmer är underbara allihopa och det jävliga är att han aldrig misslyckas ju :D

2009-06-23 @ 16:32:01
URL: http://komigensofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0