Bultandet är en oändlighet

Jag är sjuk, igen...

Vilken jävla BRA tajming jag har! Ja, för jag ska ju BARA på bal i morgon och jag ska ju BARA ta studenten på torsdag! Nu känns det ju som om jag kommer bli sängliggandes i två veckor eller nåt. Halsen bara värker och värker, jag kan inte ens svälja! Det gör jätteont i halsmandlarna, fan, jag ska ta och operera bort dem! De bara krånglar och strular för mig i alla fall så det är lika bra att kassera dom!

Sen har vi ju huvudet och öronen som värker och bultar. Det känns som att det är en elak gubbe inne i mitt huvud som bankar och slår med en hammare och om det inte slutar snart så döööör jag! Hur jävla mycket ska man behöva stå ut innan det är nog?

Om bara några timmar kommer min familj upp.
De var hit när de lämnade av mig för tre år sen, de har aldrig besökt mig sen dess, inte en enda gång. Nu kommer de tillbaka, tre år senare för att hämta hem mig, ja, vad ska man säga?
Det blir i alla fall roligt att de kommer, synd bara att det är så fult väder, hade verkligen behövt solen nu! Min lillebror Jonatan kommer väl att dö för att han kommer tycka att det är så tråkigt här. Jag hade ju lovat honom att vi skulle åka och bada vid utebadet, men de har knappast öppnat när det har varit så kallt, och det är ju inte direkt som att man blir jättesugen på att sticka och bada när de är högst tio grader varmt ute, nej usch...

Jag får proppa i mig en massa tabletter och sova järnet, för jag ska stråla i morgon på balen och jag ska vara så vacker som jag någonsin kan bli, så de så!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0