Argbiggan

Jag är arg!
Så in i helvete förbannad och det ska hela världen få veta, faktiskt!

Är det en sak i hela världen som jag verkligen HATAR så är det när människor säger en sak, men gör en annan. När människor planerar saker, men sedan ändrar de planerna, bara för att! Och är det en sak jag hatar så är det när någon agerar som att det kvittar, att det inte spelar någon som helst jävla roll, det är ju bara en värdslig sak (som Karlsson på taket skulle ha sagt).

Nej, tacka vet jag att leva ensam och ta beslut själv!
Att planera själv är det bästa, då slipper man en massa krångel!

Kommentarer
Postat av: aamanda!

> Jo! men det var några gubbar som hade dokusåpan! du får höra allt om det när kommer upp till Ström vännen!:D:D:D

2009-06-28 @ 23:23:20
URL: http://amandasundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0