Saker som händer

Wiiii!
Mitt förra inlägg resulterade i att tre personer visade lite stake och berättade vilka de var, och det är inte illa det! MEN, jag är ju som sagt så nyfiken och jag vill veta! Ingen av dem var ju överaskande precis, jag hade faktiskt en liten aning om att de läser min blogg. Sen så finns det ju några stycken till :)

Äsch, det hela kanske ska förbli en evig gåta?
Kanske är det bra om man egentligen inte vet vilka som läser ens blogg, det kanske blir bäst så.
 


Vet ni?
Jag har flyttat ut i min lekstuga igen! ^^ (bara för att jag älskar att leka och måste dölja det med tanke på min ålder!) Haha, nä då, inte precis. Jag flyttade ut för att jag helt enkelt inte överlever en enda natt till uppe på loftet, det är rena rama bastun, det går helt enkelt inte att sova, knappt att andas! Jag skojar inte när jag säger att det säkert är närmare 40-50 grader däruppe, tänk er att sova i den värmen! Och man kan ju inte direkt öppna fönstret för då resulterar det i tusen myggbett nästa morgon + en orsak till att man inte kan sova (tänk så hemskt de låter de där små myggen!)

Så därför flyttade jag ut.
Har gjort i ordning jättesnyggt och inrett det perfekt! Temat är svart + vitt med kända stjärnor. :) Varför kända stjärnor?
Jo, jag har så många tavlor och bilder på stjärnor som Elvis och Marilyn Monroe (älskar Monroe för övrigt!) Så därför fick de  följa med ut. Har tänkt att jag ska få in lite Hollywood-tema där någon dag också. Mitt nya hem har blivit skitsnyggt och ett STORT + är att det är kallt därute! Thank god!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0