Run to the hills

Vet ni vad en av de bästa sakerna är?
När man har varit i igång hela dagen och egentligen är dödstrött, när man sitter  och tittar på tv och inser att det inte alls finns speciellt mycket roligt att titta på, när klockan är runt nio tio, det är då det är så jävla skönt att sätta på sig träningskläderna och sina skor och gå ut för att springa en runda.

Det näst bästa är ovanstående + att det duggar lite lätt, precis som igår.
Igår fick jag världens sug efter att springa där på kvällskvisten så jag satte på mig skorna och sprang en runda, och om det var skönt! (Tills jag hade lite mindre än hälften kvar då jag började känna av den där pizzan som jag hade ätit en halvtimme innan, typiskt..) Men hur som helst så gav jag fan i den och sprang ännu snabbare, SKÖNT!

Hade velat springa nu på morgonen också, men nu spöregnar det och det är inge lockande att gå ut i det vädret och bli dyblöt det första man blir, så jag avvaktar...

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0