Idag?

Vaknade skitförbannad i morse av tre stycken skrikiga ungar, närmare bestämt 08:12, HURRA! Ner på Hagfors, fikade med Johanna, som för övrigt var underbart roligt då jag inte har sett henne på evigheter! Gå genom Hagfors i HÖGKLACKAT (som inte var bekvämt), hem, springa, styrketräna, skjuta och nu sitter jag här. Idag har jag minsann hunnit med en massa, utom det som jag kanske skulle göra, delvis i alla fall. Jag sökte inte studielånet och jag beställde inga tackkort, men.. det är en dag i morgon också! :)

Jag måste ta tag i det här nu, bara måste måste!
Annars får jag inga pengar, kan inte betala lägenheten, kan inte bo i Karlstad, kan inte bo med älskling, jaja, sånt som händer. Men, inte mig! Jag ska fixa det där i morgon, TADAAAAAAA!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0